Strategii eficiente pentru a ţine la distanţă pofta de alimente nesănătoase

    0
    65
    13966575 - woman eating biscuit from jar

    Nevoia de a ronţăi ceva tot timpul are tot felul de cauze, de la stres până la… plictiseală.

    Dacă vrei să slăbeşti, dar poftele nu-ţi dau pace, am pregătit pentru tine câteva strategii pe care să le pui în aplicare.

    Îţi garantăm că, dacă le vei respecta, vei slăbi mai repede şi poftele vor dispărea în scurt timp, uşurându-ţi misiunea.
    Iată ce trebuie să faci pentru a te feri de alimentele nesănătoase!

    Strategii anti-pofte!

    În loc să alegi chipsuri şi alune sărate, adaugă în coşul de cumpărături nuci crude. Acestea ţin de foame şi îţi satisfac şi pofta de ronţăială. Totuşi, nu exagera cu cantităţile, pentru că fructele în coajă conţine destul de multe calorii. Un pumn de migdale sau de fistic este suficient.

    Iar dacă faci parte din categoria celor care după sărat preferă ceva dulce, consumă căpşuni proaspete sau câteva bucăţele de ananas, în loc de o prăjitură cu cremă sau un pachet mare cu biscuiţi.

    Apoi, este important să bei apă. Cât mai multă cu putinţă. Pe măsură ce te menţii hidratată, pofta de dulce, sărat sau gras dispare. Mai mult decât atât, apa îţi conferă saţietate, umplându-ţi stomacul. Deci vei mânca mai puţin!

    La fel de eficientă este regula „ţine-ţi mintea ocupată”. Plictiseala duce adesea la mâncat compulsiv, deci nici măcar nu ne dăm seama că ronţăim ceva, o facem doar ca ne umplem timpul. Găseşte-ti o activitate plăcută, plimbă-te prin parc, discută cu un prieten, orice numai să ai mintea în altă parte decât la mâncare.

    O strategie ceva mai ciudată, dar eficientă, constă în depozitarea ronţăielilor nesănătoase în locuri greu accesibile. Adică, pune ciocolata sau chipsurile pe ultimul raft din dulap, unde ştii că ajungi greu. Astfel, ai un obstacol în plus în calea alimentelor nepermise în regimul de slăbire. Şi mai mult timp să te întrebi: „Oare chiar vreau să mănânc asta?”.

    Recompensează-te… dar nu cu mâncare, ci cu orice altceva îţi face plăcere. Poate fi o bluză nouă, un lac de unghii pe care ţi-l doreşti de mult timp sau o pereche de sandale colorate.

    Mănâncă sănătos! Pe măsură ce organismul tău se obişnuieşte cu alimentele de calitate, nici creierul „nu va mai îndrăzni ”să-ţi ceară dulciuri şi alte snacksuri pline de calorii. Bazează-te pe legume, fructe şi peşte!

    Fă mişcare! Este o metodă excelentă de distragere a atenţiei de la mâncare. Chiar şi o plimbare în parc te ajută în acest sens. Mai mult decât atât, sportul te energizează şi îţi modelează frumos corpul.

    Fereşte-te de tentaţii! Dacă ai în drum spre serviciu o patiserie care mereu te îmbie cu mirosurile ei năucitoare, schimbă traseul. Sigur găseşti o rută alternativă!

    Ţine la îndemână gustări sănătoase, pentru momentele când ţi se face foame! Un măr, un strugure, un ardei gras… ce consideri tu că poţi ronţăi fără grija caloriilor. Vezi aici câteva sugestii de gustări sub 100 de calorii!

    Spală-te pe dinţi! Aroma mentolată îţi îndepărtează poftele şi, nu-i aşa, e mai mare păcatul să strici aşa frumuseţe de respiraţie proaspătă!

    Lasă deoparte stresul! Nu aduce nimic bun dacă e în exces. Te face să mă mănânci compulsiv şi îţi strică şi somnul. Încearcă aceste remedii antistres!

    Grijă la porţii! Unii oameni se îngraşă chiar dacă mănâncă sănătos, iar asta se întâmplă din cauza porţiilor gigantice de mâncare. Fie ea cât de sănătoasă, tot se adună caloriile dacă punem mâncare şi în farfurie, şi pe lângă. Află aici cum poţi slăbi măsurându-ţi corect porţiile!

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.